چگونه به اجتناب از دیالیز برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی عملکرد کلیه 11٪؟
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه به اجتناب از دیالیز برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی عملکرد کلیه 11٪؟

چگونه به اجتناب از دیالیز برای بیماران نارسایی کلیوی عملکرد کلیه 11٪؟ نارسایی کلیه یک بیماری مزمن کلیه مرحله 4 است، کلیه نشان داد آسیب دیده بسیار جدی است، تقریبا نمی توان تحقق تابع. بنابراین، برخی از بیماران مبتلا به دیالیز کلیوی را به حفظ زندگی است. در غیر این صورت، برخی از بیماران مصرف درمان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی برای درمان نارسایی کلیه است.

دیالیز درمان مرسوم است

برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی، معمولا به دکتر به شما توصیه به دیالیز برای حذف مواد سمی از خون به سرعت. دیالیز درمان متداول است، آخرین گزینه است. هنگامی که بیمار به دیالیز طول می کشد، آن را دشوار برای خلاص شدن از شر است. به عنوان پیشرفت دیالیز، عملکرد کلیه از دست دادن تا هیچ چیز نیست.

چه عملکرد کلیه 11٪

همانطور که همه ما می دانیم، کلیه بزرگترین ارگان در بدن برای فیلتر کردن انواع مختلف سموم و مواد زائد متابولیک است. عملکرد کلیه رخ می دهد که کلیه ها دفع زائد سوخت و ساز، به نگه داشتن بدن سدیم، پتاسیم، کلسیم و ثبات تست های عملکرد الکترولیت و تعادل اسید و باز کلیه است. بنابراین، عملکرد کلیه 11٪ نشان می دهد که کلیه می تواند این نقش بازی نمی کند. البته، سموم در بدن تجمع بسیار خطرناک است، و حتی منجر به مرگ می شود.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان موثر برای بیماران با نارسایی کلیوی عملکرد کلیوی 11٪ است. اگر چه شما می توانید تابع ریشه کلیه را بهبود بخشد، اما می تواند پیشرفت نارسایی کلیه کند. با ادامه درمان، دیالیز می تواند اجتناب شود.

در نهایت، اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، شما می توانید ترک یک پیام، ارسال ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com، یا دکتر آنلاین ما مشورت کنید. ما بهترین های ما برای کمک به انجام.





:: بازدید از این مطلب : 316
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: